AXA Group er
et af verdens førende selskaber inden for forsikring og kapitalforvaltning. AXA
i Storbritannien har brug for et værktøj til at lette arbejdet med
forandringsprocesser og innovation. Enkel integration med eksisterende
systemer, muligheden for et samlet overblik over selskabets forandringsevne og
kapacitet, samt funktioner til evaluering af scenarier baseret på tid,
omkostning og kvalitet, var nogle af kravene.
AXAs
konkurrencebaserede evaluering af Antura Projects, som løb fra slutningen af
2019 til april 2020, er positiv. Beslutningen om at vælge Antura Projects som
projektværktøj baseres bl.a. på følgende kriterier:
Tydelig håndtering af behov og prioritering
med definerede arbejdsgange
Indlejrede rapporter på flere niveauer i
selskabets datterselskaber
Samlet overblik over planlagde initiativer
på projektporteføljeniveau
Stærkere sammenkædning mellem projekter, forretningskritiske
mål og strategier
Direkte rapportering til selskabets ledelse
med fokus på forretningsværdi og resultater
Ensartet styring og garanti for, at
etablerede processer overholdes i organisationen
Høj grad af brugervenlighed og lav tærskel
for ibrugtagning af systemet
Sømløs integration mellem Antura Projects
og selskabets eksisterende systemer